Jak stworzyć wizytówkę Google moja firma?

Marketing internetowy

Tworzenie wizytówki w Google jest proste i łatwe. Proces obejmuje stworzenie i przesłanie obrazu wizytówki na osobiste konto Google. Tworzenie wizytówki Google pozwala na umieszczenie w jednym miejscu informacji kontaktowych, linków, obrazów, filmów i innych istotnych szczegółów. Kiedy ktoś szuka informacji o Twojej firmie lub sprawdza Twój profil w Google, Twoja wizytówka pojawi się jako pierwsza ze wszystkimi potrzebnymi informacjami, zamiast przekopywać się przez wiele stron. Użytkownicy mogą tworzyć darmowe konta Google z adresami e-mail, numerami telefonów i alternatywnymi adresami e-mail oraz adresami stron internetowych. Profil Google można powiązać z wizytówką, dzięki czemu, gdy ludzie szukają informacji o Tobie lub Twojej firmie, jest to pierwsza rzecz, którą widzą, zanim przejdą do innej witryny lub linku. Wykonaj te kroki, aby stworzyć wizytówkę w Google dla swojej firmy:

Krok 1: Załóż darmowe konto Google

Pierwszym krokiem do stworzenia wizytówki Google moja firma jest założenie konta Google. Jeśli masz już konto Google, możesz pominąć ten krok i przejść do następnego. Jeśli nie, możesz założyć darmowe konto Google, przechodząc na stronę logowania Google, klikając „Zarejestruj się” i postępując zgodnie ze wskazówkami. Będziesz musiał utworzyć nazwę użytkownika, hasło oraz podać adres e-mail i numer telefonu jako środek bezpieczeństwa. Jeśli masz konto Google, zaloguj się na swoje konto na pulpicie nawigacyjnym Google.

Krok 2: Dodaj swoje dane kontaktowe do wizytówki

Po zalogowaniu się na swoje konto Google, kliknij przycisk „Utwórz” u góry strony. Następnie z rozwijanego menu wybierz „Wizytówkę”. Pojawi się okienko z prośbą o nadanie wizytówce tytułu, np. „Sklep ogrodniczy”. Zwróć uwagę na adres URL swojej wizytówki, który pojawia się jako link poniżej tytułu. To właśnie tam skierujesz odwiedzających, aby obejrzeli Twoją wizytówkę. Po, zostaniesz skierowany na nową stronę, gdzie możesz dodać swoje informacje kontaktowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, strona internetowa, linki do serwisów społecznościowych i filmów. Możesz również przesłać zdjęcie i dodać opis do swojej wizytówki.

Krok 3: Dodaj linki do ważnych stron w swoim serwisie

Podczas tworzenia wizytówki google moja firma możesz również dodać linki do innych stron w swojej witrynie. Może to być pomocne, jeśli masz tonę informacji na swojej stronie, ale chcesz wyświetlić tylko kilka z nich na wizytówce. Możesz dodać linki do swoich serwisów społecznościowych i innych stron w swojej witrynie, klikając „Dodaj linki do innych stron w swojej witrynie” i wybierając link, który chcesz wyświetlić. Możesz dodać do pięciu linków do swojej wizytówki.

Krok 4: Dodaj zdjęcia i wideo

Zdjęcia i filmy wideo mogą sprawić, że Twoja wizytówka pop i ożyje. Możesz przesłać do 10 zdjęć i filmów do swojej wizytówki. Mogą to być zdjęcia Twojego biura, produktów i innych przedmiotów związanych z Twoją firmą.

Krok 5: Ostateczne przemyślenia

Teraz, gdy wiesz, jak stworzyć wizytówkę  Google moja fima, możesz postawić krok do przodu, jeśli chodzi o przedstawienie swojej firmy nowym klientom. Twoja wizytówka może być pierwszym wrażeniem, jakie odnoszą ludzie, którzy chcą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie. A dzięki nowemu projektowi wizytówki w Google stworzenie wizytówki, która przyciągnie uwagę ludzi i zaangażuje ich w Twoją markę, nie może być łatwiejsze – przeczytaj więcej we wpisie na blogu.